Thursday, September 25, 2014

Rindu si kecik AUFRYAN


Tadi pagi tengah whatsapp family group..Uuu.tak lama lagi Auf nak dapat adik lah. Lepas ni adalah geng dia nak main robot.main car semua.. Macam BOYYYY aje...Takpe, takpe petang ni tunggu scan 4d dulu...tengok jantina..Ini pun sangat tidak sabar nak tengok gambar 4d. Adik Auf nanti due 12.12.14. Auf due dulu 11.11.11.. Wah!! Cantiknyaaa nombor..





Yang penting sekali, minggu ni boleh jumpa auf.
Ini pun rindu sangat. Rasa nak kiss tak lepas..


Auf dengan kereta mainan dia. Kalau datang sana
mesti dia tarik tangan kita sambil cakap
kakak kakak, bilik Auf kete..hehehehe



Ini pun sangat cantik sekali..


Aufryan tengah makan nasi impit nenek dia masak
Tapi kadang2 slumber jer panggil KAK RUSSS..hahaha
Muda bena nenek kau auf.. Ada panggil nenek kakak
atuk panggil pakcik..Eh bukan pakcik tapi pokcik


Ini pun baru bangun tidur..




Auf, buat peace cepat..terbelek-belek dia dengan jari dia..
Sampai 3 4 jari keluar..hehehehe



Rebonding mana rambut ni...Rasa nak pinjam
Itu pun macam cendawan sangat...



Ini pun macam dah bujang sangat ni..Rock oo !!!







Makan nasi lemak kosong takde kacang takde timun
takde ikan bilis tak ada sambal..Itu pun betul2 kosong


Auf, jangan comel sangat boleh tak!!
Ini sangat comel tau..Jumpa sabtu ni...


Love,
Effy Syazwani

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails